محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

زبل مامان

نقاشی نقاشی نقاشی پویا نه ها شبکه محمددرضا

1393/1/29 18:27
659 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر عزیزم نقاشی هایی که در ذیل برات میزارم رو از 2سال ونیمگیت برات هرموقع کشیدی بهتریناشو  جدا کردم و نگه داشتم ببخشید اگه کیفیتش مثل اصلشون نیست آخه عکس گرفتم و فعلا بهتر از این نمیشه تا یه دوربین مناسب تهیه کنم یا اینکه بقیشو با  اسکنرمون که دوباره بابا راه انداخت اسکن کنم

 

5 سالگی

5و نیم سالگی

5و نیم سالگی

 5 سال و 8 ماهگیت

 5 سال و 8 ماهگیت

 تقریبا نزدیک 6 سالگیت

5 و نیم سالگی

 5 سال و نه ماهگیت

آآآآآآآخه  اولین ماشینی که تو 2 و نیم سالگیت کشیدی البته تا 3 سالگی دیکه ماشین نکشیدی بع دوباره افتادی رو دور ماشین طوری که الان تقریبا داری متخصص میشی ولی هنوز راه داری

چه ذوقی کرده بودیم من و بابا

 میگفتی حلزون کشیدی تازه وارد 4 شده بودی

اینم اولین آدمی که کشیدی

بعد از اون ماشین بالاییه این دومین ماشین بود 

 

وااااای اولین روزی که بردمت مهد قرآن اینقدر خوشحال بودی که رنگین کمان کشیدی بعد از منم خواستی برات رنگین کمان بکشم بعدش دوباره خودت صاف و صوف ترشو کشیدی

 اینم نقاشی سفر شیراز

 یکی دیگه که سفر شیراز بابا داشت استراحت میکرد بعد از رانندگی

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان متین و مهبد
31 فروردین 93 10:10
وای وای عشقم مثل من هنرمندیا .مریم حتما دنبالش رو بگیریا!!!!!!!!هنرمند زمان خودش میشه. ماشالله .ماشالله هزار ماشالله.چشم نخوری ایشالله
خاله ها ( مینا . میترا) و مامان
پاسخ
بایدم به خالش بره البته خاله هاش همه نقاشیهاشون خوب بوده منم که یکم یادم رفته قبلا واسه خودم سیاه قلم کاری بودما در هرصورت به هرکدوم بره سود کرده تازه حالا یه سری دیگه مونده که میزارم تو سایت یادت باشه برا موفقیتش مثل همیشه دعاش کنی
مامان متین و مهبد
11 اردیبهشت 93 16:00
امیدوارم همیشه توی کارهات موفق باشی عزیز خاله
مامان اعظم
31 اردیبهشت 93 16:00
تولدت مبارک خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زبل مامان می باشد