محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

زبل مامان

تولد های 1 و2 سالگی شیطونک

1390/8/23 16:28
336 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

                                                                                                  

توی تولد 1 سالگیتون همه فامیل بودند و شما کلی کادو گرفتی یعنی یه عالمه ولی یکشو بیشتر از همه دوست داشتی و هنوز هم باهاش بازی می کنی با این که چند بار شکسته و بیچاره شده ولی شما دل نمی کنی که چون هدیه مامان و بابای مهربونت و خیلی دوستش داری و اون چیزی نیست جز ماشین قرمز کنترلی که اون موقع شما چون تازه راه افتاده بودید ذوق  زده می شدیو هی دنبالش میدوییدی و بابایی ( بابا بابای شما) حسابی با ماشین شما رو این طرف و اون طرف کشوندند که شما خسته بشی و آخر سری هم شما اونا رو خسته کردیو با ماشین یه گوشه ای به بازی ادامه دادی. خلاصه یادگاری بزرگیه و این عکس با اینکه مال الانت یعنی  3 سالگیت هنوز هم یکی از اسباب بازی های مورد علاقه شماست و مامان هم یه عکس مونتازی برات گرفته .

 

 

 

حالا 2 سالگی

 

جیگری من شما الان 2 سالتون و این ژستای خوشگل واسه تولدت گرفتی مامان دوربین بدست مثل خبرنگارای عکاس فرت وفرت عکس می گیره و شما هم مثل نماینده های مجلس ژست های حرفه ای می گیری که خدایی نکرده هیچ کدوم از عکساتون خراب نشه. ولی خاله نتونست همه عکسا رو بزاره با این که کوچیکشم کرد. خب حجمشون زیاده دیگه حالا این چند تا رو داشته باش، تا بعد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما که همیشه در حال شیطونی هستی توی تولدت هم بی خیال نشدیو دست به چاقو زدی ، اینم نتیجش که مامانی وبابابی و مامام بزرگ خییییییییییلی نارحت شدند ولی از همه بیشتر میدونم که مامانت غصه خورده ولی بروی خودش نیاورده تا شما یه وقتی زیادی ناراحتی نکنی .مامان دیگه

 بعد از تولد هم با مامان و بابا رفتید پارک بادی و حسابی بازی کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زبل مامان می باشد